Lume, lumeeee !

Atenție 1 !Acest blog este un pamflet si trebuie tratat ca atare. Cu alte cuvinte, ridicați piatra criticilor virulente doar dacă sunteți fără de păcate. Atenție 2 ! Acest blog este o creație colectivă și conține, cum este si firesc, opinii care nu sunt totdeauna și pertinente. Și asta pentru că de la obiectiv la subiectiv este doar un mic pas. Facem eforturi să nu fim foarte des subiectivi. Dacă reușim este bine, dacă nu... asta-i viața. Avem opinii și asta-i bine. Dacă sunt și împărtășite, cu atât mai bine. Atenție 3 ! În final vă mai spunem doar atât: Dacă ceva nu vă place... călătorului îi stă bine cu drumul. Dar înainte de plecare mulțumiți-ne, că așa este civilizat, pentru faptul că v-am permis să răsfoiți acest blog.

marți, 25 iunie 2013

Gigi Becali, acest cocos turcesc

Sarmanul Gigi Becali, cum se zbate el ca un sticlete in colivie. Lie, Lie ciocarlie Ar da orice sa iasa din colivia de la Jilava chiar si pt cateva ore.
Efortul sau imi aminteste de o intamplare din armata. Intr-o iarna mi-am confectionat o colivie si am prins cateva pasari cu ligheanul. Sper ca stiti metoda de prins pasari cu ligheanul.
Am prins, la gramada, sticleti, botgrosi, vrabii, pitigoi. Am avut grija sa eliberez urgent pitigoii. Altfel se sinucideau cu gheara in gat.
Pasarile faceau galagie de ma disperau. Nu puteam dormi din cauza lor. Asa ca am pus ceva peste colivie. Dintr-o data... tacere de mormant. Baaaa, ce sa fie. Mi-am bagat uor capul sub carpa aruncata peste colivie si am vazut pasarile cum dormeau. Doua chiar imbratisate.
Si acum... atentie! Un sticlete dormea agatat cu ghearele de zabrelele coliviei si cu capul scos afara sa respire un strop de libertate.
M-a impresionat si le-am dat drumul a doua zi.
Parca-l vad pe Gigi cu capul scos printre zabrele, visand frumos la zilele cand era mare si tare, ca un cocos turcesc ce se vantura printre gaini si face galagie cat toata ograda. Cine era mai tare ca el? Cine se putea pune cu el? Uite ca s-a gasit justitie si pentru un astfel de cocos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu